Generelt

For at blive en B2B-kunde, følg venligst trinene nedenfor.

Bemærk: Man kan først bestille vare på hjemmesiden, når man er blevet godkendt som B2B kunde (se vejledning nedenfor).

Fase 1

  1. Opret en brugerkonto enten ved at klikke her eller klikke på kontosymbolet øverst.
  2. Klik på "Ingen konto? Opret en her" og indtast dit fornavn, efternavn, e-mailadresse og opret en foreløbig adgangskode.
  3. Igangsæt konverteringen af din konto fra standard til en B2B-konto ved at sende en e-mail til vores administrator med "B2B" i emnelinjen.
  4. Sørg for, at den e-mailadresse, der blev brugt til oprettelsen af ​​kontoen, matcher den, der blev brugt til B2B-konverteringsanmodningen.
  5. Vær venligst opmærksom på, at du endnu ikke kan bestille varer, da det kræver oprettelse som B2B kunde (se fase 2)

Fase 2

Efter modtagelse af din anmodning vil de efterfølgende trin fortsætte som følger:

  1. Efter at have logget ind med den nye adgangskode, udfyld venligst de obligatoriske oplysninger, herunder dit momsnummer.
  2. Vi vil vurdere, om du opfylder kravene til B2B-kundestatus.
  3. Hvis godkendt, vil din konto blive ændret til en B2B-konto.
  4. Du vil modtage en ny adgangskode, som du senere kan ændre.
  5. Du er nu B2B kunde, og du kan bestille vare på webshoppen.

Det er det hele!



Hvis du har brug for vejledning eller har spørgsmål vedrørende oprettelse af din B2B-konto, er du velkommen til at kontakte os via e-mail eller telefon (kontakt info).